9 de maig 2012

Ser la pera pot ser molt pal!


Hola,
Sóc la Laia i tinc 13 anys. Visc al Arenys de Mar i sóc la #communitymanager de la nostra cooperativa.
De fet, jo vull ser periodista, però la meva tia em diu que això no existirà quan acabi els estudis i que val més que faci de community manager. O sigui que li vaig demanar a la profe si ho podia fer - les finances no em convencen! - i així ja practico abans d'arribar a la uni.

El meu pare és productor de fruita al Maresme. Com que sempre parla de la seva feina, vam pensar que potser nosaltres podriem fer una cooperativa de productes ecològics per a Emprendre? Sí,gràcies!


Port Aventura UOC&PLUGGEDSabeu què passa ara? Que el meu pare ens està copiant idees del NOSTRE negoci!
O sigui que li he dit que hem d'anar a mitges i que quan acabi el curs - el primer any a l'insti és poca broma! - vull que em porti a Port Aventura.

Sisplau , VOTA'NS perquè vull anar a Port Aventura !!!!




**********************************************
**********************************************


1 comentari:

  1. Ja he votat el vostre projecte, emprenedors!! Amb la iniciativa que demostreu, estic convençut que, com a mínim, aconseguiràs anar a Port Aventura.

    Per cert, aquesta iniciativa m'ha recordat una notícia que va aparèixer a les notícies en relació a un noi que, com vosaltres, tenia esperit emprenedor i va arrencar un negoci per guanyar els diners necessaris per, en un futur, anar a la universitat.

    Us deixo l'enllaç de la notícia: http://www.zonafranca.mx/documental-sobre-el-nino-emprendedor-caine-monroy-causa-sensacion-en-youtube/

    Salut i ànims!!

    Oriol

    ResponElimina